Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

ΕΙΡΗΝΗ

Ειρήνη είναι ζεστή φωλιά γεμάτη ολόχαρα πουλιά, είν΄ ήλιος και λουλούδια και γέλια και τραγούδια....
Βρήκαμε τη λέξη ΕΙΡΗΝΗ, τη γράψαμε και την γεμίσαμε...
λουλούδια...
Όπως τότε (28η Οκτωβρίου) που γίναμε εικονογράφοι για "το κανόνι της Ειρήνης" 

και συγγραφείς...
"Μια φορά και έναν καιρό ήταν το κανόνι της Ειρήνης. ήθελε να σκοτώσει το λουλούδι το καλό, της Ειρήνης. Μια μέρα του είπε: να φύγεις από πάνω μου γιατί αλλιώς θα σε σκοτώσω. Τα πουλιά, ο ήλιος και τα λουλούδια του είπαν φύγε γιατί θα σε σκοτώσει. Την άλλη μέρα το κανόνι ξύπνησε και είδε το λουλούδι από πάνω του και σκέφτηκε "¨βαρέθηκα να είμαι μόνος τόσα χρόνια, θέλω να γίνουμε φίλοι....(2/θ Ν/Γ Καλλιθέας)    έπειτα από ανάγνωση του παραμυθιού: ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Τότε λοιπόν τα παιδιά ζωγραφίσανε και πάλι την Ειρήνη γεμάτη λουλούδια.

Ας χαρούμε την Ειρήνη βρε παιδιά....
Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού: Ειρήνη του Αριστοφάνη (διασκευή Σ. Ζαραμπούκα)
τραγουδήσαμε το τραγούδι ΓΙΟΥΠΙ- ΓΙΑΓΙΑ
Ας χαρούμε την ειρήνη βρε παιδιά
Ας χαρούμε την ειρήνη βρε παιδιά 
όχι πόλεμο και μάχη, όχι όπλα και θανάτοι
μόνο αξίνες φτύρια και πολλή δουλεια
Τους πολέμους τώρα διώξτε μακριά
Τους πολέμους τώρα διώξτε μακριά
και αν στα χέρια κανείς πιάσει ένα τόσο πυραυλάκι 
στον ποπό να βγάλει ένα τόσο δα σπυράκι.
Γιούπι γιάγια γιούπι γιούπι για 
γιουπι γιάγια γιούπι γιούπι για
γιούπι γιάγια γιούπι γιουπί γιάγια 
γιούπι γιούπι γιάγια γιούπι γιούπι για.


και το τραγούδι ΤΡΥΓΑΙΟΣ (διασκευή από το "μια η Άνοιξη" του Δ. Σαββόπουλου.
ΤΡΥΓΑΙΟΣ
Με το σκαθάρι μου, με το μαμούνι μου, το ζωηρό,
πολύ ψηλά πετώ, πάνω στα σύννεφα στον ουρανό.
Τρέμετε άνθρωποι, τρέμετε Έλληνες το φοβερό
το παντοδύναμο, το υπερσύγχρονο, το φοβερό.

Σιγανούλια, μαλακούλια, σκαθαράκο μου καλέ
πρόσεχε μικρό σκαθάρι και μη τρέχεις βρε τρελέ.
Έλα τώρα, έλα τώρα δείξε λίγο σεβασμό
τόσο θάρρος να μη παίρνεις, είμ' εγώ τ' αφεντικό


Στο τέλος υπογράψαμε για τη Ειρήνη σ' ένα στεφάνι:



Δεν υπάρχουν σχόλια: